طراحی بازی های ویدیویی ترکیبی واقعی از هنر و فناوری است. این زمینه رقابتی و مهیج فرصت های زیادی را برای افراد علاقه مند به طراحی و برنامه نویسی فراهم کرده است.

شروع یک حرفه بازی ساز اغلب با کسب مدرک طراحی بازی آغاز می شود. طبق گفته Ed Brillant ، هنرمند بازی و مربی بازی در دانشگاه Southern New Hampshire (SNHU) ، یک برنامه در طراحی بازی به احتمال زیاد از شما می خواهد که تمرکز در هنر و توسعه بازی یا برنامه نویسی و توسعه بازی را انتخاب کنید. هنرمندان بازی و برنامه نویسان بازی با هم همکاری می کنند تا بازی هایی بسازند که از نظر بصری زیبا و از نظر فنی صیقلی باشند.

"اگر شما فقط یک هنرمند داشتید که روی یک بازی کار می کرد ، یک بازی زیبا داشتید که هرگز کارساز نبود. اگر فقط یک برنامه نویس داشته باشید ، این بازی عالی را خواهید داشت که فقط یک دسته مکعب خاکستری است. قطعاً برای ساخت یک بازی به هر دو نیاز دارید. ”

 

درجه طراحی


هنرمندانی که به دنبال حرفه بازی سازی هستند باید مهارت های طراحی فنی و حساسیت هنری قوی را با هم تلفیق کنند. پایه و اساس مهارت های هنری سنتی مانند نقاشی ، نقاشی یا مجسمه سازی یک سرمایه عالی برای دانشجویان هنر بازی های ویدیویی است.

 

 "این نوع استعدادها برای تبدیل شدن به یک هنرمند بازی موفق اجباری نیستند ، اما می توانند به شما کمک کنند هنر آفرینش را در دنیای دیجیتال کمی سریع تر ترجمه کنید."

 

دانش آموزان در برنامه های هنر و توسعه بازی در مورد موضوعاتی مانند مجسمه سازی دیجیتال ، طراحی شخصیت ، طراحی محیط ، انیمیشن شخصیت ، طراحی موجود ، هنر مفهوم و تئوری رنگ یاد می گیرند.


دانش آموزانی که در حال برنامه نویسی بازی هستند ، با پایه ریزی در زبان های برنامه نویسی مانند C ++ و C # که مکانیک عملکرد بازی های ویدیویی را ایجاد می کنند ، شروع می شوند. "یک زمینه خوب ریاضی به آنها کمک می کند تا نحوه کار فیزیک یا سایر شبیه سازی ها را در موتور بازی ترجمه کنند."


پس از گذراندن دوره های برنامه نویسی پایه ، دانشجویان برنامه نویسی به سراغ مباحثی مانند هوش مصنوعی برای بازی ها ، موتورهای بازی ، توسعه بازی های ویدیویی چند نفره ، توسعه موتور بازی ها و الگوریتم ها و ساختارهای داده می روند.

در SNHU ،  دوره های مبتنی بر پروژه نیز وجود دارد که نمونه های سریع و پروژه های مشترک را پوشش می دهد که به هنر بازی و دانشجویان برنامه نویسی بازی کمک می کند تا به عنوان یک تیم برای تحقق اهداف خود برای پروژه های خاص کار کنند. همچنین دوره هایی در زمینه طراحی و نوشتن خلاق برای بازی ها وجود دارد که می تواند به عنوان انتخابی یا خردسال انتخاب شود.

 

اگرچه زمینه خوبی در هنر یا ریاضیات برای دانشجویان طراحی بازی های ویدیویی مفید است ، بریلانت گفت هیچ جایگزینی برای سخت کوشی وجود ندارد.

 

 "شماره یک موردی که هر دانشجوی بازی به هنر بازی یا برنامه نویسی احتیاج دارد. "ساخت بازی کار فوق العاده سختی است و برای انجام پروژه ها باید به فداکاری و اشتیاق زیادی احتیاج داشته باشید."

 

 

مشاغل طراحی بازی های ویدیویی
برخی از نقش های شغلی یا عناوینی که ممکن است در زمینه طراحی بازی های ویدیویی داشته باشید ، طبق O * Net OnLine ، شامل موارد زیر است:

  1. مدیر طراحی
  2. طراح / نویسنده
  3. طراح بازی
  4. طراح سرب
  5. طراح بازی سرب
  6. طراح سطح سرب
  7. طراح ارشد بازی
  8. طراح جهان

 

 شما باید بتوانید در یک زمینه تخصص داشته باشید و بتوانید با اطمینان سایر مناطق حوزه خود را پیمایش کنید. شما نمی خواهید که جیب همه معاملات باشید و استاد هیچ یک باشید. 

"سخت کار کنید و همیشه هنر ، پروژه و بازی جدید ایجاد کنید."